Ahad, 7 Jun 2015

The Weeding

Terima Kasih atas undangan tuan puan keatas saya dan keluarga untuk menghadiri manjlis walimatul urus tambatan janji, izin berwali, ijab bersaksi anakanda tuan puan, Yang saya dan keluarga tidak dapat hadir pohon dimaafkan. Secebis  doa dan kalimah harapan dari pakcik untuk anak anak yang baru memasuki alam berumah tangga. "Ya Allah.....Tuhan yang maha pencipta berkatkanlah dan redhailah majlis perkahwinan mereka. Jadikanlah rumah tangga anak anak ini, seindah rumah tangga Adam a.s dan Hawa, Setabah Ibrahim a.s dan Siti Hajar, Sebahagia Yusuf a.s dan Zulaikah, sesetia Sulaiman a.s dan Balqis dan Sesuci Muhammad S.A.W dengan Siti Khadijah. murahkanlah rezeki mereka, kurniakanlah mereka zuriat yang soleh dan solehah, panjangkanlah umur mereka, dekatkanlah mereka kepada kebaikkan, jauhkanlah mereka dari keburukan dan kurniakanlah mereka kesenangan di dunia dan di akhirat" Amminn Ya Rabbal A'lamminn.

Dirumah Tuan Haji Idris Bin Haji Abd Karim dan Hajah Selamah Bt. Haji Mohamed Said.
No. 2 Taman Astaka 32000 Sitiawan Perak.Perkahwinan anak perempuan Nursalwa bt. Haji Idris N Zaim Bin Mohd Noor, diucapkan terima kasih "BarakAllah hulakuma"
Di Majlis Lot 2323 Batu 11 Lekir 32020 Sitiawan Perak. Rumah Mohamad Asri B. Shaaranii dan Masitah bt. Abu Bakar. Perkahwinan anak lelaki  Mohamad Aliff b. Mohamad Asri N Diyana Ezni Bt Mohd Azhar. Semoga diberkati Allah.
 Dimajlis Walimatulurus puteri Ahmad Nizar Bin Hj. Abd Aziz dan YM Raja Norliza Bt. Raja Baharom Shah. di 194 Jln. SM5A/11, Fasa 2D, 32040 Seri Manjung Perak. Puteri Raihana N Mohd Hafiz B. Mahmud. Berkatilah.
Bergambar bersama bonda Kalsom
Pakcik Abu Bakar dan Makcik Bulan bersama pengantin 
Mohamad Aliff b. Mohamad Asri N Diyana Ezni Bt Mohd Azhar.

Rawang. Tahniah kepada Tuan Noor Halim b. Rafiel dan isteri Siti Zaharah bt. Hussin kerana menerima menantu Alan Zulkhairi b. Zakaria dan Nurul Nadiah bt. Noor Halim.
Simpang Taiping. Tahniah diucapkan kepada Mohd Danial B. Mohd. Khalil dengan pasangannya Shahrina Fazlyn bt. Abdullan. Terima kasih kepada Umi Ainun bt. sulaiman.
Sg.Petani Tmn Sejati terima kasih kepada Jamil Bakar dan Aminaton Naja bt.Mohd Salleh atas undangan dan tahniah kepada Nur Hidayu bt, Jamil N Noor Iman b. Md. Nor.
Sg. Petani Terima kasih atas jemputan Ustaz Tuan  Hj. Zulkepli Ahmad dan Che Sarimah ke majlis perkahwinan anakandanya Muhammad Khairul Anuar N Siti Nadiah bt. Ismail. 
Penaga Pulau Pinang En. Azizan Ahmad dan Sharina Pa Wan Chik diucapkan terima kasih atas undangan perkahwinan anaknda Mohamad A'Zri dan Nor Firuz Bt. Fadzli.
Bukit Lalang Tikam Batu, Tahniah dan terima kasih kepada En. Ahmad Tarmizi b Hj. Mad Noor dan Isteri Rodziah bt. Hj. Che Long menjemput kemajlis perkahwinan anaknda Nur Syamimi  dan Mohamad Syukor b. Ahmad.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan